Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zlepšování procesu zpracování objednávek ve společnosti TNS SERVIS s. r. o.
Jašková, Veronika ; Vavrušová, Veronika (oponent) ; Bartošek, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšování procesu zpracování objednávek ve společnosti TNS SERVIS s. r. o. Tato práce analyzuje současný stav zpracování objednávek a výstupů objednávek s využitím příslušných metod. Současně předkládá návrhy na zlepšení stávajícího stavu.
Návrh zlepšování úrovně logistických činností při vyřizování objednávek
Hladilová, Kateřina ; Kolarczyk, Ondřej (oponent) ; Bartošek, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je zlepšení úrovně vybrané části zákaznického servisu společnosti Secupack, s.r.o. Teoretická část obsahuje informace o logistice jako celku, jelikož zákaznický servis zasahuje do všech jednotlivých činností logistiky. V další části je popsán zákaznický servis a metody pro zlepšování jeho úrovně. Informace z teoretické části jsou aplikovány do části analytické. Analytická část je zaměřena na zjištění aktuálního stavu vybrané části zákaznického servisu, ze kterého budou navrženy prostředky ke zlepšení úrovně zákaznického servisu a snížení nákladů v této oblasti.
Návrh na zlepšení montážní linky
Zedníček, Antonín ; Kollár, Filip (oponent) ; Bartošek, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na zlepšení procesu výrobního podniku v návaznosti na objednávky zákazníků. Nejprve jsou vymezena teoretická východiska zlepšovatelských nástrojů jako je Lean Six Sigma. Následně je představen zpracovávaný produkt a firma, jež výrobu zastřešuje. Poté jsou zlepšovatelské nástroje užity k analyzování současného stavu zkoumaného procesu. Výsledkem je návrh nového řešení, které je posléze zhodnoceno a je vyčíslen ekonomický přínos.
Distribuovaný systém správy objednávek pro restaurační zařízení
Zíka, Jakub ; Kofroň, Jan (vedoucí práce) ; Horký, Vojtěch (oponent)
Pro restaurace a podobné podniky je velice výhodné používat software pro správu objednávek kvůli udržení přehledu o financích podniku a požadav- cích zákazníků. Na českém trhu již existuje celá řada produktů vytvořených pro tento účel. Existující softwarová řešení je ovšem často složité rozšiřovat nebo propojovat s dalšími systémy. V rámci této práce je navržen a vyvinut systém pro správu objednávek EasyPub fungující na operačních systémech GNU/Linux a Microsoft Windows. EasyPub umožňuje externím programům přistupovat k informacím uloženým v systému prostřednictvím otevřeného protokolu. Vznik systému je přínosný a přispívá k inovaci v oblasti restau- račního software. 1
Distribuovaný systém správy objednávek pro restaurační zařízení
Zíka, Jakub ; Kofroň, Jan (vedoucí práce) ; Horký, Vojtěch (oponent)
Pro restaurace a podobné podniky je velice výhodné používat software pro správu objednávek kvůli udržení přehledu o financích podniku a požadav- cích zákazníků. Na českém trhu již existuje celá řada produktů vytvořených pro tento účel. Existující softwarová řešení je ovšem často složité rozšiřovat nebo propojovat s dalšími systémy. V rámci této práce je navržen a vyvinut systém pro správu objednávek EasyPub fungující na operačních systémech GNU/Linux a Microsoft Windows. EasyPub umožňuje externím programům přistupovat k informacím uloženým v systému prostřednictvím otevřeného protokolu. Vznik systému je přínosný a přispívá k inovaci v oblasti restau- račního software. 1
Návrh zlepšování úrovně logistických činností při vyřizování objednávek
Hladilová, Kateřina ; Kolarczyk, Ondřej (oponent) ; Bartošek, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je zlepšení úrovně vybrané části zákaznického servisu společnosti Secupack, s.r.o. Teoretická část obsahuje informace o logistice jako celku, jelikož zákaznický servis zasahuje do všech jednotlivých činností logistiky. V další části je popsán zákaznický servis a metody pro zlepšování jeho úrovně. Informace z teoretické části jsou aplikovány do části analytické. Analytická část je zaměřena na zjištění aktuálního stavu vybrané části zákaznického servisu, ze kterého budou navrženy prostředky ke zlepšení úrovně zákaznického servisu a snížení nákladů v této oblasti.
Zlepšování procesu zpracování objednávek ve společnosti TNS SERVIS s. r. o.
Jašková, Veronika ; Vavrušová, Veronika (oponent) ; Bartošek, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšování procesu zpracování objednávek ve společnosti TNS SERVIS s. r. o. Tato práce analyzuje současný stav zpracování objednávek a výstupů objednávek s využitím příslušných metod. Současně předkládá návrhy na zlepšení stávajícího stavu.
Civilní letecký trh ve 21.století se zaměřením na Airbus a Boeing
Brožek, Jiří ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Kukliš, Igor (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá předpovědí letecké dopravy do budoucna. Detailněji se přitom věnuje dvěma největším výrobcům na trhu, Airbusu a Boeingu. Práce analyzuje, které modely dopravních letounů uvedených výrobců zřejmě budou v budoucnu úspěšné. Zaměřuje se především na nové, či teprve vyvíjené letouny. V závěrečné části také zkoumá, které faktory ovlivní budoucí poptávku a jak se mohou objednávky regionálně lišit. Z bakalářské práce vyplývá, že v budoucnu bude největší zájem o jednouličkové letouny pro krátké tratě. Co se týče středních a dlouhých tratí, poptávány budou zejména dvoumotorové, širokotrupé stroje.
Aplikační řešení nákupu v prostředí cloudu a trendy v jejich vývoji
Štangl, Rastislav ; Donát, Jiří (vedoucí práce) ; Žamberský, Martin (oponent)
Cílem předložené diplomové práce je získání přehledu o trhu a zhodnocení aplikačních řešení nákupu, která jsou poskytována v cloud prostředí pro malé a střední podniky. Poznání a pochopení procesu nákupu je základem pro identifikaci klíčových funkcí a požadavků aplikací nákupu. Posouzení trhu předkládá výchozí nástin o dostupných aplikacích nákupu s důrazem na cloud prostředí. Podrobné zhodnocení aplikací nákupu je podkladem pro závěry o vývoji a trendech trhu s aplikacemi. První část diplomové práce předkládá teoretický souhrn o procesu nákupu a o výpočetním cloud prostředí. Tato část je završená seznamem klíčových funkcí a požadavků, očekávaných přínosů a postupů, které jsou důležité v průběhu hodnocení a výběru aplikace nákupu v podnikatelském prostředí. Ve druhé části je zkoumaný trh a dodavatelé aplikací nákupu. Přehledové zjištění je orientované na funkce aplikací, zákaznické skupiny, model poskytování aplikací a na další charakteristiky. Osm aplikací nákupu je vybraných pro podrobné hodnocení: Bellwether ePMX, Compleat Spend Control, Coupa, eBid eXchange, Ion Wave Technologies, PurchaseControl, Trade Interchange (ARCUS) a Xtenza. Zhodnocení aplikací je předložené ve formě porovnávaných údajů podle jednotné předdefinované struktury. Hlavní pozornost je věnovaná funkcím aplikací, které podporují činnosti nákupu. Další důležité kategorie hodnocení jsou modely poskytování aplikací, bezpečnost, infrastruktura pro provoz aplikací, schvalování (approval workflow) a smluvní a cenové podmínky. Tuto část završují závěry o vývoji a trendech, především o pronikání cloud prostředí do poskytování aplikací nákupu, a také předpověď nových aplikačních funkcí, jejich výsledkem budou přínosy pro podnikatelskou činnost.
Řízení oběžných aktiv ve firmě
Loštická, Lenka ; Stejskalová, Irena (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na oběžná aktiva a jejich řízení. Teoretická část obsahuje základní informace o rozdělení majetku společnosti, jeho charakteristikách a podrobně popisuje možnosti oceňování aktiv, oběžná aktiva a metody řízení zásob. Praktická část analyzuje systém řízení oběžných aktiv ve vybrané společnosti, porovnává zjištěné skutečnosti s konkurencí, identifikuje případné nedostatky a navrhuje změny pro zlepšení stavu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.